Helgeroa båtforening

Båtplassoversikt
Her finner du ett bilde over alle båtplasser i Helgeroa havn med tilhørende plassnummer.

Båtplassliste
Her finner du en liste over alle som eier båtplass i Helgeroa havn.

Bobleslynger
Her finner du en oversikt over bobleslyngene i Helgeroa havn.

Bobleanlegg
Her finner du en detaljert oversikt over hele bobleanlegget som er installert i Helgeroa havn.

Ferskvannsforsyning (undergrunn)
Her finner du en detaljert oversikt over undergrunns ferskvannsforsyningen til havneanlegget.

Redningsutstyr
Her finner du en oversikt over redningsutstyr montert ved brygge anlegget. Stiger, bøyer, handicap heis osv.

Sist oppdatert (søndag 02. september 2012 18:54)

mandag, september 11, 2017 Administrator Nyheter 2142
Vinteropplag på Lundes P-plass starter 6. september. Før båten plasseres må det avtales med Aage Hopsdal Nilsen på tlf 95 14 70 14. Prisen pr. breddemeter er 367,- Faktura tilsendes. Båten skal merkes med båteiers Navn og tlf.nummer (Gjøres av HBF) Absolutt siste frist for utsetting er 5. mai 2019. Da skal båten og alt opplagsutstyr være fjernet. Dersom dette ikke overholdes belastes båteier med kostnadene for fjerning av båt og utstyr.
onsdag, august 28, 2019 Administrator Nyheter 167
Vinteropplag på Lundes P-plass starter 15. september. Før båten plasseres må det avtales med Aage Hopsdal Nilssen på telefon 95147014. Prisen pr breddemeter er kr 375,-. Faktura tilsendes. Båten må merkes med navn og tlf. nummer. Siste frist for utsetting er søndag 10. mai 2020. Da skal alt opplagsutstyr være fjernet. Dersom dette ikke overholdes belastes båteier med kostnadene for fjerning av båt og utstyr.